Godziny kontaktu telefonicznego:
pon-czw: 10:00-17:00
pt, sob, ndz: NIECZYNNE
Dyżury mailowe pomocy technicznej są cały tydzień (również w soboty, niedziele i święta) Staramy się reagować na bieżąco w pilnych sprawach (szczególnie technicznych).
Kontakt dla klienta (obsługa klienta, sprawy techniczne)
tel: 532-748-771 (nie obsługujemy i odpowiadamy na sms-y)
mail: info@rozwojtrening.pl
Na naszej stronie jest instrukcja obsługi jak korzystać z kursu oraz są omówione najczęściej spotykane problemy. Zachęcamy do przeczytania przed kontaktem KLIKNIJ TUTAJ- INSTRUKCJA ORAZ NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANE PROBLEMY
Czat znajdujący się na dole strony jest pomocą doraźną, techniczną. Oficjalne sprawy lub reklamacje prosimy kierować na maila : info@rozwojtrening
Najszybszy kontakt z nami jest poprzez mail. Dyżury mailowe oraz pomocy technicznej są też w piątki, soboty i niedziele. Kontakt telefoniczny tylko w podanych wyżej godzinach naszej pracy.
W sprawie zakupionych kursów prosimy o kontakt z tego samego maila co zostało złożone zamówienie.
Adres do korespondencji oraz adres firmy
ul. Izabelińska 8A/2
05-082 Stare Babice
RIS: 2.14/00206/2023
ZWOLNIENIA Z EGZAMINU – WAŻNE
W sprawie zwolnień prosimy o kontakt tylko i wyłącznie przez zakładkę na górze strony WNIOSKI>Zwolnienie z egzaminu. We wniosku możesz umieścić linki do stron ze swoimi wynikami w dziedzinie zakupionego kursu lub zaświadczenie od pracodawcy/ klubu sportowego lub filmiki/ zdjęcia z prowadzenia zdjęć przez siebie. PROŚBY O ZWOLNIENIE Z EGZAMINU PRZYJMUJEMY Z UDOKUMENTOWANĄ KARIERĄ ZAWODOWĄ. Nie przyjmujemy CV czy pisanych przez siebie osiągnięć bez zaświadczeń/skanów/certyfikatów/umów/zdjęć.
Nie zwalniamy z egzaminu telefonicznie, mailowo ani na czacie czy facebooku.
FAKTURY
Po wystawieniu faktury nie dokonujemy zmian na innego nabywcę.
Faktury wystawiane są mailowo po opłaceniu do 8 dni roboczych oraz SĄ DO POBRANIA W PANELU KURSANTA. MOJE KONTO> ZAMÓWIENIA> klikamy wybrane zamówienie i na dole jest faktura do pobrania. Zgodnie z ustawą podczas zakupu należy podać dane do faktury w polach do faktury. W przeciwnym wypadku faktura nie zostanie wystawiona, tylko będzie dostępny paragon.
Jeżeli jest potrzebna faktura przelewowa z odroczonym terminem płatności to taką informację należy zgłosić mailowo.
!!BARDZO WAŻNE!! Prosimy, aby zdjęcia do legitymacji były wysyłane mailem lub przez zakładkę na górze strony WNIOSKI>PRZEŚLIJ SWOJE ZDJĘCIE. Należy podać ten sam mail co przy składaniu zamówienia. Zdjęcia są automatycznie przypisywane do zamówień po adresie mailowym. W przeciwnym razie legitymacja zostanie wysłana bez zdjęcia.
Zgodnie z obowiązującymi prawem i naszym regulaminem maile z danymi osobowymi czy dane wymagające przetworzenia bez złożenia zamówienia na stronie będą kasowane.