Menu Zamknij

Godziny kontaktu telefonicznego:
pon-czw: 10:00-17:00
pt, sob, ndz: NIECZYNNE


Dyżury mailowe pomocy technicznej są cały tydzień (również w soboty, niedziele i święta) Staramy się reagować na bieżąco w pilnych sprawach (szczególnie technicznych). Kontakt telefoniczny tylko w podanych wyżej godzinach naszej pracy.

Kontakt dla klienta (obsługa klienta, sprawy techniczne)
tel: 532-748-771 (nie obsługujemy i odpowiadamy na sms-y)
mail: info@rozwojtrening.pl

Na naszej stronie jest instrukcja obsługi jak korzystać z kursu oraz są omówione najczęściej spotykane problemy. Zachęcamy do przeczytania przed kontaktem KLIKNIJ TUTAJ- INSTRUKCJA ORAZ NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANE PROBLEMY

Oficjalne sprawy lub reklamacje prosimy kierować na maila : info@rozwojtrening

W sprawie zakupionych kursów prosimy o kontakt z tego samego maila co zostało złożone zamówienie.

Adres do korespondencji oraz adres firmy
ul. Izabelińska 8A/2
05-082 Stare Babice
RIS: 2.14/00206/2023

ZWOLNIENIA Z EGZAMINU – WAŻNE
W sprawie zwolnień prosimy o kontakt tylko i wyłącznie przez zakładkę na górze strony WNIOSKI>Zwolnienie z egzaminu. We wniosku możesz umieścić linki do stron ze swoimi wynikami w dziedzinie zakupionego kursu lub zaświadczenie od pracodawcy/ klubu sportowego lub filmiki/ zdjęcia z prowadzenia zdjęć przez siebie. PROŚBY O ZWOLNIENIE Z EGZAMINU PRZYJMUJEMY Z UDOKUMENTOWANĄ KARIERĄ ZAWODOWĄ. Nie przyjmujemy CV czy pisanych przez siebie osiągnięć bez zaświadczeń/skanów/certyfikatów/umów/zdjęć.
Nie zwalniamy z egzaminu telefonicznie, mailowo ani na czacie czy facebooku.

FAKTURY
Po wystawieniu faktury nie dokonujemy zmian na innego nabywcę.
Faktury wystawiane są mailowo po opłaceniu do 14 dni roboczych oraz SĄ DO POBRANIA W PANELU KURSANTA. MOJE KONTO> ZAMÓWIENIA> klikamy wybrane zamówienie i na dole jest faktura do pobrania. Zgodnie z ustawą podczas zakupu należy podać dane do faktury w polach do faktury. W przeciwnym wypadku faktura nie zostanie wystawiona, tylko będzie dostępny paragon.

Jeżeli jest potrzebna faktura przelewowa z odroczonym terminem płatności to taką informację należy zgłosić mailowo.

!!BARDZO WAŻNE!! Prosimy, aby zdjęcia do legitymacji były wysyłane mailem lub przez zakładkę na górze strony WNIOSKI>PRZEŚLIJ SWOJE ZDJĘCIE. Należy podać ten sam mail co przy składaniu zamówienia. Zdjęcia są automatycznie przypisywane do zamówień po adresie mailowym. W przeciwnym razie  legitymacja zostanie wysłana bez zdjęcia. 

Zgodnie z obowiązującymi prawem i naszym regulaminem maile z danymi osobowymi czy dane wymagające przetworzenia bez złożenia zamówienia na stronie będą kasowane.